Dar dacă nu stăpânești toate aceste lucruri, nu e nicio problemă, îți vom prezenta câteva alternative de promovare online(platforme) din care să poți extrage la final un ROI decent.

YouTube Ads – la fel ca și Facebook, Youtube oferă la fel de multe detalii când vine vorba de segmentarea publicului țintă, prin care te poți promova în fața oamenilor potriviți, la timpul potrivit cu mesajul potrivit a.î. aceștia să poată lua o decizie de achiziție în favoarea ta.

Avantaje privind targetarea: vârstă, gen, limbă vorbită, interese, cuvinte cheie și utilizarea unor sume modice per vizualizare (10-30 centi aprox.). Recomandăm YouTube Ads tuturor celor care își doresc să se promoveze online cu o rată mare de conversie. O diferență pe care o observăm în practica noastră de zi cu zi este că promovarea prin intermediul YouTube este mai scumpă decât promovarea prin Facebook cu doar 10-15% deși se va obține o rată de conversie mai mare utilizând YouTube Ads, deci merită diferența de cost.

Instagram Ads – După cum bine știți, Facebook deține și Instagram, dar poate că și mai puțini știați că prin intermediul Facebook Ads puteți targeta doar Instagram.

Instagram a crescut foarte mult în ultimii ani ajungând la peste 1 miliard de utilizatori activi/lunar în întreaga lume. Mai mult de jumătate dintre aceștia vizitează platforma cel puțin odată pe zi ceea ce înseamnă că reprezintă o bază activă de utilizatori pe care îi poți targeta.

Ceea ce trebuie să mai știți dacă doriți să vă promovați pe Instagram este că această platformă vă oferă o segmentare la fel de precisă ca Facebook Ads. Acest lucru vă oferă posibilitatea să vă nișați auditoriul mai bine decât credeați că o puteți face.

Spre deosebire de Facebook, Instagram pune foarte mult accent pe imagini și video de impact. Dacă nu stați bine la acest capitol, fie vă perfecționați utilizând platforme care să vă ajute precum Canva sau apelați la o agentie de marketing specializată în design și promovare online.

Cum vă puteți promova prin intermediul Instagram? Prin foto, video, carusel, slideshow și story ads.

Vă recomandăm să nu utilizați prea mult text când vine vorba de Instagram pentru că nu este punctul forte al acestei platforme. Mai mult decăt atât când încarci prea mult text într-o postare, sistemul din spatele Instagram te va atenționa în avans să nu incarci prea mult text pentru că și cei de la Instagram îsi doresc ca postările tale să aibă succes.

Pinterest Ads – Conform Shopify, 93% din cei aprox. 300 de milioane de utilizatori activi utilizează Pinterest pentru planificarea viitoarelor achiziții. Valoarea medie a vânzărilor care vin din Pinterest este de 50$, reprezentând o valoare mai mare decât orice altă platformă de social media cu un număr mare de utilizatori activi.

Mai mult decât orice altă platformă despre care am discutat în acest material, promovându-te prin Pinterest vei obține brand awareness, video awareness, trafic pe site, interacțiuni cu pin-ul tău și instalări de aplicații ceea ce înseamnă că poți realiza foarte multe obiective pentru afacerea ta, mai ales dacă contentul tău arată foarte bine d.p.d.v. vizual și îți promovezi produse vândute prin platforme de eCommerce.

Linkedin Ads – Linkedin are peste 660 milioane de utilizatori activi în întreaga lume. Cel mai interesant lucru la Linkedin este Profilul de utilizator. În mod tradițional a devenit platforma numărul unu pentru profesioniști/specialiști și B2B. Conform Oktopost, 80% din clienții care vin din social media sunt datorați Linkedin-ului. Cu toate acestea Linkedin este o platformă în care dacă realizezi reclame de tip Ads să te aștepți să plătești mai mult comparativ cu orice altă platformă de social media. Dacă ai nevoie de suport în alegerea celei mai bune platforme de social media pentru afacerea ta cât și în realizarea Ads-urilor, contactează-ne!