In mainile potrivite, social media este unul dintre cele mai puternice instrumente de promovare online. Pe langa potentialul urias de crestere pe care il ofera pentru afacerile de orice tip, platformele de socializare precum Facebook, Instagram sau LinkedIn sunt accesibile, eficiente si mai ales pot genera rezultate imediate.

Totusi, promovarea online este mai mult decat apasarea butonului de boost. Crearea unor reclame eficiente presupune multa analiza, capacitatea de interpretare a datelor, folosirea lor pentru a dezvolta campanii corect targetate, formularea mesajului astfel incat obiectivele de crestere ale afacerii tale sa fie indeplinite cu succes si multe alte lucruri care, trecute cu vederea, pot avea un impact negativ asupra muncii tale.

Toate detaliile de care trebuie sa ti cont atunci cand pornesti o campanie de promovare pe retelele de socializare i-au facut pe specialistii din Agentia de Publicitate Happy Pencil din Timisoara sa isi dea seama ca succesul tine de o abordare diferita. De aceea, au inceput sa priveasca PPC-ul intr-un mod aproape stiintific si sa aplice tehnici care pot justifica prin date exacte fiecare actiune. 

Gestionarea campaniilor de publicitate

Datorita potentialului urias de crestere, Facebook Ads si Instagram Ads sunt cele mai frecvente forme de promovare pe care clientii agentiei noastre de publicitate aleg sa le utilizeze pentru a-si mari numarul de conversii si vanzari intr-un timp cat mai scurt. Noi le gestionam campaniile intr-un mod profesionist si facem toate cercetarile necesare pentru a ne asigura ca obiectivul setat initial este indeplinit.

Chiar daca scopul nostru principal este generarea rezultatelor vizibile, materializate prin conversii si vanzari, tinem intotdeauna cont de platformele de socializare prin care comunici cu audienta ta si folosim tehnici de promovare care maresc impactul si vizibilitatea paginii pe termen lung. Cu cat mai mult creste nivelul de incredere al comunitatii tale, cu atat mai mult creste si probabilitatea de repetare a achizitiilor din partea clientilor noi. Astfel, loialitatea fata de brand pe care noi o cream prin campaniile Facebook Ads si Instagram Ads iti va genera profit odata cu trecerea timpului.

Targetarea audientei specifice

Targetarea corecta a audientei la care vor ajunge reclamele tale social media este unul dintre cei mai importanti factori pentru scutirea cheltuielilor inutile si generarea de profit in schimbul investitiei facute. Expertii PPC din Agentia de Publicitate Happy Pencil folosesc strategii avansate pentru targetarea corecta a audientei, astfel incat mesajul sa ajunga la publicul tinta exact in momentul in care dorinta de achizitie e mai mare, iar conversiile pot fi materializate in vanzari.

Un alt factor foarte important este alegerea platformelor potrivite pentru specificul afacerii tale. De regula, folosim Facebook Ads si Instagram Ads atunci cand consumatorii carora ne adresam fac parte din categoria B2C, iar LinkedIn Ads atunci cand este vorba despre consumatorii B2B. Totusi, pentru a ne da seama ce platforma are sanse mai mari sa genereze rezultatele dorite cu un efort minim din punct de vedere financiar, este necesara o analiza pe care expertii nostri PPC o efectueaza pentru a-ti crea propria strategie personalizata.

Eficienta campaniilor de promovare pe care specialistii cu experienta din Agentia de Publicitate Happy Pencil le-au lansat pentru proprii clienti este dovedita in timp. Folosim intotdeauna strategii actualizate in functie de nevoile pietei si ne imbunatatim constant cunostintele pentru a ramane mereu informati si gata pentru orice provocare.

Rezultatele pe care le genereaza campaniile noastre de promovare sunt masurabile si pot aparea chiar in primele 24 de ore din momentul lansarii reclamelor. In plus, clientii nostri beneficiaza de programe de fidelitate cu reduceri de pana la 100% din valoarea abonamentelor lunare.