Indiferent de domeniul de activitate al afacerii tale sau de vechimea pe care o ai pe piata, daca ai un website prin care iti promovezi produsele sau serviciile, atunci ai nevoie si de un blog.
Increderea si loialitatea audientei se castiga greu, iar de cele mai multe ori necesita actiuni specifice din partea ta pentru a se dezvolta si a incepe sa genereze rezultatele masurabile pe care le astepti. De aceea, includerea blogging-ului in strategia de content marketing poate fi cel mai bun lucru pe care il poti face. Pe langa faptul ca iti ofera o sansa in plus sa iti promovezi produsele si serviciile, printre cele mai importante beneficii ale unui blog se numara urmatoarele:
- Cresterea traficului de pe site;
- Cresterea interesului asupra produselor sau serviciilor tale;
- Credibilitate si vizibilitate;
- Diferentierea facila a business-ului tau fata de competitie;
- Cresterea reach-ului organic;
- Cresterea vanzarilor etc.
Daca nu te-ai convins inca de necesitatea unui blog in site-ul tau, citeste in continuare pentru a afla care sunt 3 dintre cele mai mari beneficii ale blogging-ului pentru cresterea afacerii tale:
Optimizare SEO
Fata de orice alt material pe care l-ai putea include intr-un site de prezentare al produselor sau serviciilor tale, blogging-ul are un avantaj suprem: raspunde la o problema specifica a audientei tale si ii ofera o solutie detaliata, pe care ar fi putut-o afla doar discutand cu o autoritate din domeniu. Si aici intervine partea care te intereseza cu adevarat.
Redactarea unor bloguri de interes, care folosesc cuvinte cheie relevante pentru website-ul tau si cu un volum mare de cautari, ajuta la cresterea vizibilitatii in mediul online. Cu alte cuvinte, vorbind in termeni SEO, ranking-ul site-ului tau creste in motoarele de cautare, fapt ce va ajuta potentialii clienti sa te gaseasca mult mai usor. Cu un copywrite de calitate si strategiile de redactare de continut potrivite, afacerea ta va avea doar de castigat.
Atragi public relevant
Un alt avantaj major pe care blogging-ul il aduce business-ului tau prin abordarea unor subiecte de interes pentru o audienta specifica, de nisa, este atragerea unui public mult mai relevant, cu un potential real de achizitie, pe site-ul in care iti promovezi produsele sau serviciile.
Folosind tehnicile de copywrite potrivite pentru a te asigura ca contentul tau este intotdeauna atractiv, in trend si are relevanta, vei avea ocazia sa convertesti traficul in leads-uri (popup form) pe care apoi le vei putea utiliza pentru transmiterea unor mesaje specifice si targetate audientei tale prin newslettere sau alte forme de comunicare tintite.
Construiesti increderea in brand
Decizia de achizitie este influentata de numerosi factori, printre care si imaginea si reputatia pe care ai reusit sa o construiesti pentru business-ul tau in randul consumatorilor. Un blog care pune accent pe nevoile si dorintele publicului te poate ajuta sa castigi statutul de autoritate in domeniu si sa cresti credibilitatea brandului, fapt ce va avea un impact pozitiv asupra vanzarilor pe termen lung.
Felul in care comunici este, la final de zi, singurul element cheie care te poate diferentia de concurenta si poate determina consumatorii sa aleaga produsele sau serviciile pe care le comercializeaza business-ul tau in detrimentul altora.
Daca ai planuri mari pentru dezvoltarea afacerii tale in viitorul apropiat, atunci blogging-ul ar trebui sa fie un element nelipsit din strategia ta de marketing. Pe langa faptul ca iti va oferi rezultate organice, pe termen lung si fara costuri adaugate, cu un copywrite optimizat SEO, bine scris si bine cercetat, vei reusi sa construiesti o identitate atractiva, ce va sustine indeplinirea tuturor obiectivelor pe care le-ai setat pentru business-ul tau.