IG Stories
Sfat: Dacă nu postezi zilnic, nu vei beneficia de creșterea numărului de interacțiuni și de noi urmăritori.
BONUS: “Nu-ți bate capul“ să postezi ceva “perfect“, la calitate premium, un instant “real“ este mai mult decât suficient. Oamenii (urmăritorii tăi) vor să vadă partea “reală“ a ta sau a companiei tale, nu ceva “superficial“ făcut, perfect ca să spun așa.
Utilizează reperele (highlights) pentru ca să scoți în evidență produsele, serviciile sau orice ți se pare relevant despre activitatea profesională din cadrul companiei tale sau celei pe care o reprezinți. Le poți categorisi pentru a putea fi mai ușor de urmărit de audiența ta.
Giveaways (Concursuri)
Reprezintă un conținut excelent de utilizat de urmăritorii tăi. Oamenii vor începe să te eticheteze și să posteze la rândul lor story-uri cu concursul tău.
Idei pentru creșterea interacțiunilor cu concursul
Sfat: Înainte să creezi un concurs, roagă-ți urmăritorii să accepte notificările, astfel, când concursul va începe, foarte mulți urmăritori vor afla de concursul tău, și ghici ce? asta te va ajuta să crești rata de interacțiuni cu concursul.
Cum poți monetiza concursurile?
O altă strategie la care poți apela este Concursuri Sponsorizate. Poți contacta diverse companii care să accepte să-ți sponsorizeze concursul astfel că, aceștia din urmă pot câștiga vânzări și noi urmăritori din rândul celora care te urmăresc.
Sau, poți sponsoriza chiar tu concursurile altor persoane urmând același mecanism.
Tutoriale
Atâta timp cât sunt educaționale și ajută oamenii să identifice soluții la problemele lor, le poți folosi pe oricare dintre ele.
Citate
Sfat: Fii cât mai autentic și mai real cu putință. Asta vor urmăritorii tăi să vadă.
Capturi photo
Fraza de început și poza utilizată reprezintă de obicei cheia întregii postări.
BONUS: Utilizatorii de Instagram nu văd în feed-ul lor decât primele 125 de caractere, așa că ai grijă la cum trebuie să începi postarea.
Mesajul care nu captează atenția urmăritorilor tăi în primele secunde, nu merită folosit.
Fii creativ atunci când vrei să adresezi întrebări. Cu cât vor fi mai creative cu atât și numărul de interacțiuni va fi mai mare.
Înainte & După
Stârnește curiozitatea în rândul celor care te urmăresc.
Sfat: Utilizează un carusel foto prin care să subliniezi diferența între înainte și după.
BONUS: Algoritmul IG poate recunoaște numărul mare de interacțiuni cu postarea și să te expună și mai multor persoane.
Postări promoționale (Reclame)
Pot conține informații referitoare la companiile care te sponsorizează (influencer), evenimente la care urmează să participi, promovarea propriilor tale produse sau servicii, etc.
Behind the scenes
Reprezintă o strategie excelentă de a lega o relație între brand-ul tău și viitorii tăi clienți.
În afară de video poți include:
Utilizează un carusel photo pentru:
Istoricul companiei
IG LIVE - Interviuri
IG LIVE – Republicare unui conținut
Reține că nu trebuie să creezi conținut nou de fiecare dată, ci te poți folosi de un conținut existent pe care l-ai folosit pe Facebook, Linkedin, Youtube, blog etc.
Întreabă-mă orice sau Ask Me Anything (AMA)
Urmăritorii tăi au ocazia să te întrebe orice legat de produsele sau serviciile tale.
Dacă reușești să implementezi cu succes această strategiei vei obține:
Care este trend-ul?
Utilizează IG story cu informații sau noutăți deja virale, aflate în trend.
Dacă vei observa un trend, urmărește-l și beneficiază de numărul mare de interacțiuni pe care îl crează. Cel mai probabil, dacă multă lume urmăresc un trend (o noutate într-un domeniu, recomandările unui influencer, etc.) este bine să-ți asociezi conținutul postat cu acesta atâta timp cât are legătură cu nișa ta (domeniul tău de activitate).
Sfat 1: Pentru un maxim de impact încearcă să fii cât mai autentic, utilizează hashtag-uri asociate trand-ului respectiv și Stories Ads (reclame).
Sfat 2: Rămâi deschis la cât mai multe strategii de marketing online. Să faci ceea ce ai făcut din totdeauna și fără rezultat sau cu rezultate modeste nu pare a fi o strategie de succes.
BONUS: Dacă găsești în mediul online persoane care se pozează utilizând produsele tale (ex: cosmetice) postează și pe profilul paginii tale. Vei promova astfel autenticitatea unui review, vei crea încredere în produs sau serviciu și vei “crea dorințe de achiziție“.
Rezumat privind cele mai bune practici când vine vorba de conținutul postat pe Instagram
Sfat de final: Documentează-te, cercetează și testează cât mai frecvent cu putință, astfel îți vei optimiza constant strategia adoptată pentru a obține rezultatele pe care ți le dorești.
Și dacă până acum nu ai găsit motivul pentru care ar trebui să ai un cont de Instagram business, citește următorul articol.
Ai deja un cont de IG business? Atunci află cum îl poți optimiza pentru a beneficia de cât mai multă vizibilitate.
Vrei să faci bani cu Instagram? Perfect! Află aici care sunt pașii.
Iar dacă ai nevoie de suport specializat în promovarea prin Instagram, nu ezita să ne anunți.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.