La nivel global, aproape 1,5 miliarde de oameni se conectează în Facebook în fiecare zi. Capacitatea platformei de a conecta oamenii, face ca aceasta să fie o resursă importantă în arsenalul oricărui marketer.

Cei care au fost atenți la știri în ultimul an știu de asemenea că platforma a făcut schimbări semnificative în 2020, având un impact asupra modului în care companiile ajung la publicul țintă. Platforma s-a confruntat, de asemenea, cu scandaluri, ceea ce a determinat mulți utilizatori să reevalueze modul în care utilizează Facebook.

Brandurile care doresc să-și optimizeze oportunitatile pe rețelele de socializare ar trebui să ia în considerare aceste schimbări de publicitate pe Facebook, precum și tendințele anticipate pentru 2021, deoarece încep să își formuleze strategia de social media.

Și in 2021 Facebook continuă să își actualizeze algoritmul. Aceste modificări au fost făcute cu accent pe transparență, confidențialitate și crearea unei experiențe de utilizare îmbunătățite.

Dacă v-ați întrebat „Cum funcționează algoritmul Facebook?” Iată ce ar trebui să știți despre aceste ultime modificări și actualizări:

Capacitatea de a recunoaște conținutul de calitate scăzută
Cei de la Facebook au spus că vor urmări „interacțiunile semnificative” ale utilizatorilor pentru a avea o idee mai bună despre ce conținut ar beneficia de fapt utilizatorii.

Drept urmare, multe brand-uri au căutat modalități de a crea „interacțiuni semnificative” in conținutul lor, astfel încât materialele pe care le posteaza să apară în continuare în feed-urile celor care ii urmaresc.
Facebook, cu toate acestea, a devenit din ce în ce mai sofisticat în capacitatea de a recunoaște conținutul ca spam. Nu doresc ca acest tip de conținut de calitate scăzută să invadeze fluxurile utilizatorilor lor.

În 2021, întrucât algoritmul continuă să se îmbunătățească din acest punct de vedere, brand-urile ar trebui să se concentreze pe crearea de conținut care implică în mod natural utilizatori și valorifică interesele lor reale, fără a crea clickbait sau spam.

Limitarea numărului de anunțuri pe care o pagină le poate difuza

Facebook a anunțat că in 2021, va limita numărul de anunțuri pe care o pagină le poate difuza simultan. În același timp, platforma socială a spus că această nouă regulă ar avea un impact doar asupra unui procent mic de pagini. Este probabil ca această limită să fie suficient de mare pentru ca multe brand-uri să nu le observe.

Cu toate acestea, pe măsură ce brand-urile încep să-și planifice campaniile pentru 2021, prioritizarea campaniilor, celor mai valoroase, va fi benefică. Dacă limitările afectează compania dvs., o prioritizare internă vă va ajuta să vă adaptați perfect la această actualizare Facebook.

Creator Studio oferă o perspectivă video deloc de neglijat

Facebook a lansat pentru prima dată Creator Studio în urmă cu câțiva ani pentru a ajuta marketerii să urmărească implicarea in conținutul video pe care-l creau și postau pe Facebook și Instagram.
Facebook a continuat să adauge mai multe caracteristici în creator studio, pe care brand-urile ar trebui sa puna accent in 2021.

Mai exact, brand-urile pot acum să cunoască mai bine sursele de trafic pentru conținutul lor, precum și să vadă cât timp petrec oamenii vizionând videoclipurile lor. Acest lucru va oferi utilizatorilor informații valoroase, deoarece Facebook pare să pună un accent tot mai mare pe conținutul video în algoritmul său și să ajusteze modul în care videoclipurile în sine sunt clasificate.

Pentru a clasifica mai bine videoclipurile, Facebook și-a actualizat criteriile de clasare pentru a se concentra pe loialitatea utilizatorilor față de brand și videoclipurile lor, cât timp petrec oamenii vizionând un anumit videoclip și originalitatea conținutului din videoclip.

Videoclipurile live oferă o modalitate excelentă de a produce conținut original, iar Facebook spune că videoclipurile live obțin de 6 ori mai multe interacțiuni fata de  videoclipurile obișnuite. Având în vedere că, în urmă cu câțiva ani, videoclipurile Facebook au ajuns la 8 miliarde de vizualizări video zilnice și luând în calcul posibilitatea de a urmări unele date prin Creator Studio – conținutul video ar trebui să fie o prioritate pentru orice brand.