Utilizarea telefoanelor mobile, a rețelelor de socializare și accesarea unui vast volum de informații, a schimbat modul în care consumatorii obișnuiesc să cumpere ceva.
Profilul consumatorului se referă la acele date despre obiceiuri, comportament și decizii pe care un cumpărator/client le are în relația cu un anumit produs sau serviciu.
Conturarea unui profil cât mai concret al consumatorului este extrem de importantă atât pentru tine, ca furnizor al produsului sau serviciului în cauză, cât și pentru specialiștii care se vor ocupa de promovarea ta.
De ce? Cunoscându-ți cât mai bine clientul, vei ști exact ceea ce îl atrage și îl face să cumpere și poți folosi aceste informații pentru a modela cât mai bine produsul sau serviciul tău în funcție de preferințele consumatorului.
În același timp, folosindu-se de aceste informații, cei care se vor ocupa de promovare vor ști cum să abordeze potențialul client și pe ce canale de comunicare să ajungă mai repede la el.
Utilizarea telefoanelor mobile, a rețelelor de socializare și accesarea unui vast volum de informații, a schimbat modul în care consumatorii obișnuiesc să cumpere ceva.
Potrivit Studiului de Cercetare Macro-Stiintifica Google / Shopper, înainte de luarea unei decizii de cumpărare, consumatorii.... vizionează video-ul până la capăt și vei afla tendințele care s-au păstrat până în prezent!
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.