Google Ads are la bază o ”intenție” din partea unui utilizator într-un anumit moment concretizată printr-o căutare în Google search.

Google Ads va returna un ”răspuns” fidel ”intenției” utilizatorului.

Exemplu: Utilizator: Caută (tastează) în Google search ”Agenție Marketing Timișoara”

Răspuns Google Ads: ”www.happy-pencil.ro 0731 002 240” Suntem aici pentru tine și afacerea ta | Vrei mai multă vizibilitate? Suntem un grup de oameni talentați care știm că există mai multe posibilități de a transmite o poveste clienților tăi. ”

Facebook Ads pe de altă parte, este opus Goolge Ads pentru că nu se bazează pe o ”interes” din partea unui utilizator. De ce nu funcționează pe baza aceluiași principiu? Simplu. Utilizatorii Facebook se află pe această platformă deoarece îți doresc să comunice cu prietenii, fanii sau urmăritorii lor.

Doresc să se uite la noutățile pe care aceștia le postează pe pagina lor personală sau cea de business (text, poze, video, live-uri, etc.). Din acest motiv reclamele tale pe Facebook nu-ți vor oferi ROI-ul căutat la fel cum se întâmplă cu reclamele pe Google Ads.

Sfat 1: Deci, dacă la bază ai o afacere care vinde produse sau servicii și audiența ta este formată din persoane care manifestă o ”intenție specifică” gen consultanță sau pur și simplu doresc să achiziționeze un produs sau serviciu, atunci trebuie să te promovezi prin Google Ads și nu prin Facebook Ads.

Sfat 2: Dacă în schimb cauți să te adresezi cu reclama către o audiență generală atunci poți crea reclame prin Facebook.

Exemplu: Dacă vrei să te adresezi femeilor pasionate de cosmetice și să le informezi cu privire la noul tău produs revoluționar de make up, atunci Facebook Ads este cea mai bună soluție.

BONUS 1: Principala diferență între Facebook Ads și Google Ads o reprezintă segmentarea audienței.

Facebook Ads se pretează unei audiențe generale, spre exemplu interesate de frumusețe, industria auto, antreprenoriat, etc. și pe care o poți trimite, la costuri foarte mici către un landing page de destinație. (website)

BONUS 2În mod ideal, odată ce utilizatorul a ajuns prin Facebook Ads pe landing page-ul tău să nu dea de mesaje precum: ”Cumpără acum!” ”Ofertă limitată!” ”Ultimele bucăți! ” etc. ci să descopere” informații valoroase pentru el, educaționale, în concordanță cu interesele lui și ulterior acesta îți poate deveni ”client”. (blog, webminar, etc.).

BONUS 3Google Ads are la bază o ”intenție specifică” iar Facebook Ads doar ”interese” de căutare.