Happy Pencil
Copywriting
Cuvintele sunt mai puternice decat crezi.
Happy Pencil
Copywriting
Cuvintele sunt mai puternice decat crezi.
Happy Pencil
Copywriting
Cuvintele sunt mai puternice decat crezi.
COPYWRITING-UL ARE PUTEREA DE A CRESTE SAU FALIMENTA AFACERILE ONLINE
Cititorii nu au timp de pierdut – vor raspunsuri, produse si solutii.
ACUM!
Cuvintele sunt forte puternice ale expresiei umane si principalii catalizatori pentru motoarele de cautare. Ele pot influenta deciziile oamenilor si fac diferenta intre continutul regasit pe pagina 1 si continutul acoperit de praf de pe pagina 2.

DE CE NOI?
Atragem publicul tinta si il directionam catre actiune. Copywriterii nostri pot crea piese editoriale unice, clare, concise si atent documentate. Si mai important, pot crea continut captivant si interactiv care informeaza, distreaza sau inspira si cu care consumatorii vor interactiona foarte usor.

Copywriting-ul are puterea de a creste sau falimenta afacerile online.
Cititorii nu au timp de pierdut – vor raspunsuri, produse si solutii.
Acum!
Cuvintele sunt forte puternice ale expresiei umane si principalii catalizatori pentru motoarele de cautare. Ele pot influenta deciziile oamenilor si fac diferenta intre continutul regasit pe pagina 1 si continutul acoperit de praf de pe pagina a 2-a.

Effective content marketing is about mastering the art of storytelling. Facts tell, but stories sell.
Bryan Eisenberg

De ce noi?
Atragem publicul tinta si il directionam catre actiune. Copywriterii nostri pot crea piese editoriale unice, clare, concise si atent documentate. Si mai important, pot crea continut captivant si interactiv care informeaza, distreaza sau inspira si cu care consumatorii vor interactiona foarte usor.
Beneficiile unui Copywriting de calitate
- Te pozitioneaza in top cautari
- Creste traficul de calitate in site
- Atrage consumatori cu potential
- Creste masiv rata de conversie
- Devii o sursa credibila de continut
Servicii de Copywriting
Scriem pentru oameni (si Google)

blogging
Blogging-ul este cel mai eficient tip de scriere de continut web pentru cresterea gradului de brand awareness. Dar, atunci cand un nou blog este publicat la fiecare 0,5 secunde, „destul de bun” nu este suficient.
Diferența dintre un continut bun si un continut excelent este o echipa de copywriteri talentati, care stiu sa utilizeze in favoarea ta date de la Google Analytics, Google Ads, SEMrush si alte platforme.
Salveaza timp si castiga bani! Continutul original pe care ti-l oferim este intotdeauna bine cercetat, bine scris si optimizat SEO pentru a satisface interesul consumatorilor cu scopul de a-ti propulsa afacerea in mediul online. Cream cu mandrie bloguri unice, utile, nisate si urgente daca este necesar.

blogging
Blogging-ul este cel mai eficient tip de scriere de continut web pentru cresterea gradului de brand awareness. Dar, atunci cand un nou blog este publicat la fiecare 0,5 secunde, „destul de bun” nu este suficient.
Diferența dintre un continut bun si un continut excelent este o echipa de copywriteri talentati, care stiu sa utilizeze in favoarea ta date de la Google Analytics, Google Ads, SEMrush si alte platforme.
Salveaza timp si castiga bani! Continutul original pe care ti-l oferim este intotdeauna bine cercetat, bine scris si optimizat SEO pentru a satisface interesul consumatorilor cu scopul de a-ti propulsa afacerea in mediul online. Cream cu mandrie bloguri unice, utile, nisate si urgente daca este necesar.

Postari Social Media

email marketing

Advertoriale

Postari Social Media

email marketing

Advertoriale
Scriem continut de calitate pentru aproape orice domeniu:
Afaceri/ Antreprenoriat
Legal/ Contabilitate
Agentie de recrutare/ HR
Retail/ Servicii
Transporturi/ Auto-moto
Turism/ Ospitalitate
Home & Deco
Constructii/ Imobiliare
Sanatate & Frumusete
Educatie/ After school
Sport/ Hobby
Muzica/ Evenimente
In concluzie, un copywriting de slaba calitate poate:
- Sa nu se focuseze pe cititor
- Sa scada interesul cititorilor
- Sa scada rata de conversie
- Sa nu prezinte povestea afacerii tale
- Sa iti distruga reputatia online

In house
Copywriting-ul este creat 100% de colegii nostri utilizand tehnici de persuasiune in marketing care nu dau gres niciodata.
Personalizare
Brief-ul de proiect si feedback-ul tau ne permit sa cream continut text original, util, convingator si personalizat.
Garantia calitatii
Consideram ca orice proiect este finalizat cu succes doar atunci cand tu esti pe deplin multumit de ceea ce am realizat.
Tic tac, tic tac...
Fiecare zi in care astepti este o zi pierduta de care ai fi putut profita!
3,2,1!
Descopera puterea cuvintelor
FAQs
Pentru a vinde un produs sau un serviciu, o afacere trebuie sa transmita un mesaj persuasiv catre publicul sau. Actul de a scrie acest mesaj este copywriting. Copywriting-ul este un element esential al marketingului, reclamelor si vanzarilor. Acesta trebuie sa inspire oamenii sa ia masuri precum efectuarea unei achizitii online, rezervarea unui curs, clic pe un link etc. A scrie un mesaj care sa ii faca pe oameni sa actioneze este jumatate arta si jumatate stiinta, fiind totodata una dintre cele mai puternice abilitati pe care le poti avea.
Este procesul de planificare, scriere si editare a continutului web, de obicei in scopuri de marketing digital. Poate include scrierea de articole pe blog, postari text pentru platforme precum Facebook, Instagram sau Linkedin si multe alte materiale.
Copywriting-ul publicitar de slaba calitate iti afecteaza afacerea. Iar daca copywriting-ul nu foloseste termeni adecvati din industrie sau este incorect din punct de vedere gramatical, eforturile tale de marketing de continut sunt in zadar.
Advertorialul este o imbinare intre editorial si publicitate: un articol platit, optimizat SEO, interesant și atractiv, care transmite sfaturi utile cu scopul de a face reclama unui produs, serviciu sau unui brand, de a genera trafic de calitate si de a creste sau menține pozitiile propriului site in cautarile organice pentru cuvintele cheie vizate.
Este o buna alternativa a reclamelor de tip search sau display pentru ca este informativ, util si mai prietenos cu cititorul. Acest tip de publicitate este inca considerat a fi una dintre cele mai eficiente modalitati de promovare online si face parte din procesul de external link building al unui site.

FAQs
Pentru a vinde un produs sau un serviciu, o afacere trebuie sa transmita un mesaj persuasiv catre publicul sau. Actul de a scrie acest mesaj este copywriting. Copywriting-ul este un element esential al marketingului, reclamelor si vanzarilor. Acesta trebuie sa inspire oamenii sa ia masuri precum efectuarea unei achizitii online, rezervarea unui curs, clic pe un link etc. A scrie un mesaj care sa ii faca pe oameni sa actioneze este jumatate arta si jumatate stiinta, fiind totodata una dintre cele mai puternice abilitati pe care le poti avea.
Este procesul de planificare, scriere si editare a continutului web, de obicei in scopuri de marketing digital. Poate include scrierea de articole pe blog, postari text pentru platforme precum Facebook, Instagram sau Linkedin si multe alte materiale.
Copywriting-ul publicitar de slaba calitate iti afecteaza afacerea. Iar daca copywriting-ul nu foloseste termeni adecvati din industrie sau este incorect din punct de vedere gramatical, eforturile tale de marketing de continut sunt in zadar.
Advertorialul este o imbinare intre editorial si publicitate: un articol platit, optimizat SEO, interesant și atractiv, care transmite sfaturi utile cu scopul de a face reclama unui produs, serviciu sau unui brand, de a genera trafic de calitate si de a creste sau menține pozitiile propriului site in cautarile organice pentru cuvintele cheie vizate.
Este o buna alternativa a reclamelor de tip search sau display pentru ca este informativ, util si mai prietenos cu cititorul. Acest tip de publicitate este inca considerat a fi una dintre cele mai eficiente modalitati de promovare online si face parte din procesul de external link building al unui site.


FAQs
Pentru a vinde un produs sau un serviciu, o afacere trebuie sa transmita un mesaj persuasiv catre publicul sau. Actul de a scrie acest mesaj este copywriting. Copywriting-ul este un element esential al marketingului, reclamelor si vanzarilor. Acesta trebuie sa inspire oamenii sa ia masuri precum efectuarea unei achizitii online, rezervarea unui curs, clic pe un link etc. A scrie un mesaj care sa ii faca pe oameni sa actioneze este jumatate arta si jumatate stiinta, fiind totodata una dintre cele mai puternice abilitati pe care le poti avea.
Este procesul de planificare, scriere si editare a continutului web, de obicei in scopuri de marketing digital. Poate include scrierea de articole pe blog, postari text pentru platforme precum Facebook, Instagram sau Linkedin si multe alte materiale.
Copywriting-ul publicitar de slaba calitate iti afecteaza afacerea. Iar daca copywriting-ul nu foloseste termeni adecvati din industrie sau este incorect din punct de vedere gramatical, eforturile tale de marketing de continut sunt in zadar.
Advertorialul este o imbinare intre editorial si publicitate: un articol platit, optimizat SEO, interesant și atractiv, care transmite sfaturi utile cu scopul de a face reclama unui produs, serviciu sau unui brand, de a genera trafic de calitate si de a creste sau menține pozitiile propriului site in cautarile organice pentru cuvintele cheie vizate.
Este o buna alternativa a reclamelor de tip search sau display pentru ca este informativ, util si mai prietenos cu cititorul. Acest tip de publicitate este inca considerat a fi una dintre cele mai eficiente modalitati de promovare online si face parte din procesul de external link building al unui site.