Cele mai bune platforme de promovare B2B in anul 2023

Stiai ca 90% dintre clientii B2B isi incep ciclul de achizitie (buyer’s journey) cu un search online? (Dialogtech)

Aceasta statistica spune destul de multe despre cum ar trebui sa arate strategia de marketing a companiei tale in anul 2023. La fel ca in ultimii ani, online-ul ramane una dintre cele mai eficiente solutii pentru promovarea produselor sau serviciilor, chiar si in cazul companiilor care urmeaza un model de afaceri B2B.  

Unde ar trebui sa-ti focalizezi eforturile si bugetul pentru a maximiza rezultatele campaniilor pe care le rulezi in mediul online? Dintre multitudinea de canale social media si motoare de cautare cu potentialul de a atrage lead-uri noi pentru business-ul tau, exista cateva care se diferentiaza din perspectiva mai multor criterii: audiente, optiuni de targetare, bugete, rata de succes etc.

In urma experientei si a numeroaselor analize interne, specialistii Pay-per-Click din cadrul agentiei de marketing Happy Pencil din Timisoara recomanda companiilor B2B care inca lucreaza la strategia de marketing pentru anul viitor sa ia in considerare urmatoarele platforme de promovare online:

LinkedIn Ads

Prin specificul ei, LinkedIn este o platforma de networking profesionala, dedicata relatiilor B2B. In caz ca nu te-ai prins inca de ce se afla prima pe lista noastra, iata cateva dintre motivele principale pentru care LinkedIn Ads-urile sunt un must in strategia de promovare a companiei tale:

1. Platforma LinkedIn Ads ofera o multime de posibilitati de targetare pentru a asigura afisarea campaniilor de promovare in fata unui public specific. Cat de specific? De exemplu, optiunile de targetare demografica permit targetarea persoanelor in functie de compania la care sunt angajate, functia pe care o detin, vechimea in functie, experienta intr-un anumit domeniu si tot asa. Prin optimizarea constanta a campaniilor si un setup corect, posibilitatile de atingere a targetelor de vanzari devin nelimitate.

2. Profilul de LinkedIn al companiei contine o multime de informatii pe care clientii cu siguranta le vor utiliza in procesul decizional. Prin LinkedIn Ads vei creste vizibilitatea acestui profil si te vei asigura ca informatiile care ajung la audienta ta sunt filtrate intern si ofera argumentele necesare pentru justificarea unei potentiale achizitii.   

Cum vanzarea de produse sau servicii B2B implica, de cele mai multe ori, un proces decizional mai lung, compania ta trebuie sa fie intotdeauna acolo pentru a domina piata de pe care se aprovizioneaza clientul.

Google Ads

Unde cautam atunci cand avem nevoie de o solutie rapida la problemele noastre? Pe Google.

Fata de orice alta metoda de promovare, online sau offline, reclamele create prin intermediul Google Ads ofera business-urilor un avantaj major: se folosesc de intentia de achizitie a consumatorului pentru a afisa campania de promovare sub forma unei solutii la o problema. Ca sa atinga acest nivel, specialistul care se ocupa de campania Google Ads trebuie sa cunoasca foarte bine audienta si sa targeteze cuvinte cheie specifice pentru a declansa conversii reale, care au potentialul de a se transforma in achizitii.

Mentinerea vizibilitatii site-ului tau pe Google este si ea foarte importanta. Prin campanii de Google Ads corect optimizate, site-ul companiei tale va fi afisat pe prima pagina, in topul cautarilor. De ce este acest lucru important? In functie de clientii B2B carora iti adresezi produsele sau serviciile, de cele mai multe ori este dificil de preconizat in ce perioada de timp de la vizualizarea reclamei va completa un lead achizitia. Prin mentinerea vizibilitatii pe motoarele de cautare, te asiguri ca business-ul tau are un avantaj competitiv in fata concurentei.

Facebook Ads

Cu 2.934 miliarde de utilizatori activi lunar pana in luna iulie 2022 (Datareportal), Facebook este in fruntea clasamentului pentru platformele cu cel mai mare numar de utilizatori din intreaga lume. Este ea potrivita, totusi, pentru promovarea companiilor B2B? Pe scurt, raspunsul este da.

Folosite in mod profesional, optiunile de tragetare la care compania ta are acces prin intermediul reclamelor Facebook Ads asigura un control crescut asupra indeplinirii obiectivelor de vanzari. In plus, fata de celelalte platforme B2B, Facebook-ul ofera sansa companiilor de a se conecta cu publicul lor, de a comunica si de a crea o comunitate activa.

 

Vizibilitatea companiei tale este o investitie pe termen lung! Indiferent de platformele de promovare online pe care tu si echipa ta alegeti sa le folositi pentru a va atinge targetele de vanzari in anul 2023, un lucru e sigur: creativitatea si cunostintele avansate de setup merg mana in mana atunci cand vine vorba de expunerea brandului in mediul online.

Afla mai multe despre serviciile incluse in abonamentele de LinkedIn Ads, Google Ads și Facebook Ads pe care specialistii din cadrul agentiei de marketing Happy Pencil ti le ofera. 

Despre Noi

Happy Pencil este o Agentie de Marketing de top, din Timisoara, care sprijina companiile sa-si accelereze potentialul de crestere prin marketing strategic.

Cele mai recente articole

Agentie de Marketing din Timisoara

In cadrul agentiei noastre de web design din Timisoara, poti beneficia de servicii integrate de web design, cat si de servicii profesioniste de marketing si promovare online.  

$39.99

Oferta speciala

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet.