fbpx
5 metode GRATUITE de promovare online în 2020
februarie 12, 2020
Noutăți algoritmi Facebook în 2020
aprilie 13, 2020

Află cum să-ți promovezi GRATUIT videoclipurile în 2020

 

Strategii de promovare online în 2020

  • Creează un videoclip reprezentativ pentru serviciul, produsul pe care vrei să îl promovezi.
  • Conținutul video-ului trebuie să capteze atenția din primele 8 secunde. 
  • Poți crea un canal YouTube pe care să-ți încarci video-ul sau pe Vimeo. 
  • Poți încărca conținutul video și pe website-ul tău.
  • O altă posibilitate este YouTube Ads.

Tot mai multe companii aleg să facă marketing prin conținut video, prin videoclipuri.

E modul optim de a-ți prezenta afacerea, dacă deții materiale video.

YouTube oferă costuri extrem de atractive pentru promovare făcând acest serviciu mult mai accesibil dect reclamele TV obișnuite.

La un canal de TV plătești sume mari pentru difuzarea unui clip de 30 de secunde, pe când pe YouTube plătești doar dacă se vizionează mai mult de 30 de secunde sau întregul video.

Consumatorii și-au mutat atenția pe YouTube. Numarul mare de subscribe-ri face din YouTube o platformă tot mai atractivă pentru companii.

Prin intermediul YouTube Ads poți să fii sigur că reclama ta video e vazută de publicul potrivit la momentul potrivit.

Conform unor statistici Google, persoanele care îți urmaresc reclamele pe YouTube pot deveni abonații canalului tău în proporție de 23%.

Chiar și cei care nu urmăresc până la final video-ul, au de 10 ori mai multe șanse să înceapă să te urmarească și să se aboneze la canalul tău.

Alte statistici interesante spun că...
 
 
 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inainte de a transmite comentariul trebuie sa accepti Acordul de prelucrare a datelor:
Acest formular colecteaza numele tau, adresa de email si continutul. Pentru mai ulte informatii acceseaza Politica de protectie a datelor.

shares
Cu ce informații îți putem fi de folos astazi?
Te rugam accepta politica noastră de protecție a datelor înainte de a începe conversația.