3 avantaje cheie ale unei strategii de social media management pentru dezvoltarea unui brand

Daca cu cativa ani in urma prezenta unui business pe social media era privita ca fiind un pas extra pe care puteai, sau nu, sa-l incluzi in strategia de marketing, in zilele noastre aceasta a devenit necesara. Vizibilitatea unui brand depaseste deja limitele online-ului. Ai o postare virala? Audienta ta o poate aduce in discutie in conversatiile cu prietenii, la masa cu familia, la birou sau intr-o multime de alte contexte sociale.

Indiferent de marimea business-ului, prezenta pe retelele de socializare este una dintre cele mai importante „masuri” pe care trebuie sa le iei atunci cand ai in plan dezvoltarea pe termen lung. Un brand nu se construieste peste noapte, asadar investitia de timp si resurse financiare trebuie sa fie echivalenta cu obiectivele de crestere.

Pe o piata in care oferta este, uneori, mai mare decat cererea, un business care ramane ancorat in trecut are sanse minime de a se face remarcat si, implicit, de a-si vinde produsele sau serviciile consumatorilor care au nevoie de ele. Social media este noua realitate in care traim.

In cele ce urmeaza vei afla de la specialistii Happy Pencil in promovare online care sunt cele mai mari avantaje ale unei strategii de social media management si de ce paginile de business ale brandului tau trebuie populate cu continut in mod frecvent.

Cresterea Brand Awarness-ului

Cresterea vizibilitatii unui brand necesita timp si dedicare. Desi ar putea parea suficient sa postezi din cand in cand continut pe paginile de Facebook, Instagram sau LinkedIn, in realitate este nevoie de un efort mai mare de atat. Pentru a pastra interesul audientei tale, o strategie de social media management corect structurata, bazata pe un proces de analiza, pe concluzii informate si pe obiective concrete e mai mult decat necesara. Pentru ca brandul sa atraga atentie pozitiva, postarile trebuie sa se distinga prin creativitate, calitatea materialelor si stilul comunicarii.

Brand Awarness-ul, sau nivelul de recunoastere al unui brand, este un obiectiv foarte puternic, care influenteaza in mod direct vanzarile unui business. Pe cat de dificil este de atins, pe atat de greu este de masurat. Desi KPI (Key Performance Indicators) pe care specialistul tau ii utilizeaza pentru a-ti monitoriza paginile de social media iti pot arata felul in care audienta interactioneaza cu pagina si continutul postat pe ea, in realitate este foarte greu sa estimezi la cati dintre prospectii tai a ajuns informatia. Acesta este si motivul pentru care o prezenta constanta pe canalele de social media este atat de importanta pentru asigurarea vizibilitatii unui business. Scopul este sa iti mentii brandul mereu pe primul loc in mintea audientei.

Influentarea vanzarilor prin cresterea credibilitatii brandului

Un alt avantaj major pe care o strategie functionala de social media management il ofera business-urilor cu o prezenta online puternica este cresterea credibilitatii. Pe langa faptul ca prospectii vor gasi mult mai usor produsele sau serviciile de care au nevoie, acestia vor lua o decizie de achizitie favorabila datorita modului in care business-ul este perceput de catre alti clienti. Altfel spus, cu cat mai mult zgomot pozitiv reuseste sa provoace brandul tau, cu atat mai eficienta va deveni strategia ta de promovare online.  

53% dintre cumparatori spun ca fac intotdeauna cercetari inainte de a face o achizitie pentru a se asigura ca fac cea mai buna alegere posibila (sursa: Google). Daca produsele sau serviciile pe care le comercializezi nu acopera o nevoie de baza a audientei, mai mult ca sigur business-ul tau va fi supus unui astfel de research din partea prospectilor. Cresterea ratei de conversie depinde, de foarte multe ori, de cat de eficiente sunt strategiile de social media marketing pe care brandul le urmeaza.

Promovare online vs. SEO

Daca site-ul business-ului nu sta destul de bine la capitolul vizibilitate organica si depinzi doar de un buget de promovare online pentru ca audienta sa te gaseasca mai usor pe motoarele de cautare, unul dintre obiectivele pe care specialistii tai le pot avea in vedere pentru formularea strategiei de social media management este traficul pe site.

Prin promovarea blogurilor sau a altor pagini de pe site in mod strategic, conexiunea audientei cu canalele finale de vanzare va fi restabilita. Pe langa avantajele evidente, un trafic mai intens va determina, in timp, un ranking mai bun pe Google. 

 

Dezvoltarea unui brand necesita timp, dedicare si investitii constante. Primii pasi pe care un business ii urmeaza pe acest drum pot defini intreaga lui evolutie, asadar este foarte important sa te asiguri inca de la inceput ca lucrezi cu echipa potrivita.

Daca vrei sa afli mai multe detalii despre serviciul de Social Media Management pe care il oferim in cadrul Agentiei de marketing Happy Pencil din Timisoara, te asteptam pe site-ul nostru sau la adresa de email office@happy-pencil.ro. 

Despre Noi

Happy Pencil este o Agentie de Marketing de top, din Timisoara, care sprijina companiile sa-si accelereze potentialul de crestere prin marketing strategic.

Cele mai recente articole

Agentie de Marketing din Timisoara

In cadrul agentiei noastre de web design din Timisoara, poti beneficia de servicii integrate de web design, cat si de servicii profesioniste de marketing si promovare online.  

$39.99

Oferta speciala

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet.